فایل های ارسالی چاپ دیجیتال باید چگونه باشد در چاپ نفیس

فایل های ارسالی چاپ دیجیتال باید چگونه باشد در چاپ نفیس
کدخبر : 10424
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

در هنگام ثبت سفارش یکی از بیشترین سوالی که از مجموعه چاپ نفیس پرسیده می شود این است فایل ارسال باید چگونه باشد. هر یک از بخش های مختلف چاپ نفیس یک شیوه ارسالی فایل مخصوص به خودش را دارد که ما در مقالات گذشته توضیحات مختصری در خصوص نحوه ارسال فایل چاپی در بخش های افست و سابلیمیشن برای شما بیان کردیم در این مقاله فایل های ارسالی چاپ دیجیتال باید چگونه باشد قصد داریم شیوه ارسال فایل برای بخش دیجیتال یکسری توضیحاتی را برای شما بیان بکنیم.

چاپ نفیس دارای بخش متنوعی می باشد که هریک از این بخش ها دارای زیر مجموعه های مخصوص به خودش می باشد . در این مقاله در خصوص بخش چاپ دیجیتال یکسری نکاتی را برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم خواندن این مقاله فایل های ارسالی چاپ دیجیتال باید چگونه باشد برای شما مفید بوده باشد.

اصل اساسی در نحوه ارسال فایل این است که شما باید چک بفرمایید تمامی فایل های ارسالی شما نهایت کیفیت را داشته باشد و شاید ساده ترین روش تشخیص باکیفیت و عدم کیفیت یک عکس این است که در یک عکس زوم بکنید و ببینید باز عکس اون وضوح اولیه را دارد یا ندارد.

بخشی از فایل های ارسالی برای چاپ دیجیتال باید رزلوشن 200 و مد رنگی RGB باشد مانند چاپ عکس و یا عکس روی شاسی و بعضی از سفارشات لارج فرمت مانند پوستر دیواری باید رزلوشن 150 و مد رنگی بصورت CMYK باید باشد و برای سفارش بنر باید رزلوشن 72 و بصورت CMYK باشد.

چاپ دیجیتال معمولا به چاپ هایی که در تیراژ پایین بصورت اختصاصی چاپ می شود گفته می شود. این تیراژ پایین می تواند از کارت ویزیت تا عکس و یا بنر و پوستر دیواری باشد گفته میشود.

چاپ دیجیتال

بخشی از فایل های ارسالی برای چاپ دیجیتال باید رزلوشن 200 و مد رنگی RGB باشد که این موارد البته برای بخش های مختلف متفاوت می باشد. برای مثال برای سفارش چاپ عکس فوری باید رزلوشن 200 و مد رنگی RGB باشد ولی همین مورد برای سفارش چاپ کارت ویزیت بصورت دیجیتال باید  رزلوشن 300 و مد رنگی RGB باشد. برای سایز بندی عکس هم باید دقیقا براساس اون سایزی که قصد سفارش را دارید فایل خودتان را طراحی بکنید. اگر قصد چاپ عکس با شاسی را دارید باید برای شاسی کردن طرح اصلی خودتان را از شاسی 5 میل فاصله بدهید این میزان حاشیه امن بخاطر اینکه بعد از شاسی شدن ممکن است بخشی از تصویر شما توی برش برود به این خاطر این حاشیه امن را باید در طراحی خود لحاظ بکنید.

برای عکس و شاسی مکعبی و چاپ عکس پازلی همین موضوع صدق می کند و شما باید تمامی نکات را رعایت بکنید.

2

برای سفارش چاپ کاغذ دیواری باید فایل ارسالی شما در رزلوشن 150 و اگر نوشته های ریز داره تا رزلوشن 300 هم مشکلی ندارد. در خصوص مد رنگی هم اگر قصد دارید رنگ بندی دقیق در بیاد تا حد امکان براساس مد رنگی CMYK طراحی بکنید ولی باز محدودیتی در ارسال فایل در خصوص مد رنگی نیست و شما هم می توانید براساس مد رنگی RGB هم ارسال بفرمایید. در خصوص سایز بندی فایل هم باید دقت داشته باشید دقیقا براساس آن سایزی که مد نظر دارید را طراحی و فایل خودتان را با فرمت عکس و یا PDF ارسال بفرمایید.

امیدوار هستم مقاله فایل های ارسالی چاپ دیجیتال باید چگونه باشد برای شما مفید بوده باشد و شما به نتیجه درستی در این رابطه رسیده باشید و توانسته باشید نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با گروه هنری چاپ نفیس

ما در چاپ نفیس سعی کردیم پاسخگو تمام سوالات شما مشتریان عزیز باشیم این پاسخگویی می تواند به شیوه جوابگویی در واتساب ، تلگرام و تلفنی باشد که در همه این موارد در ساعت کاری شرکت ارائه بهترین خدمات به شیوه آنلاین خواهیم بود. امیدوار هستیم برای شما عزیزان یک تجربه بسیار خوبی ارائه بدهیم که برای همیشه در خاطرات شما از خرید اینترنتی به یادگار بماند.

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ نفیس می‌باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه