پلاتینر، کمربندی که درد دیسک کمر را با تکنولوژی UIC درمان می‌کند

پلاتینر، کمربندی که درد دیسک کمر را با تکنولوژی UIC درمان می‌کند
کدخبر : 10349
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

کمربند پلاتینر با اثرگذاری بر روی انواع دردهای کمر تحولی عظیم را در میان روش‌های درمانی مشکلات کمر به وجود آورده است. این کمربند مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های درمانی است که با نام اختصاری UIC شناخته می‌شود. این تکنولوژی متشکل از سه بخش اولتراسوند، اشعه مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس و از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است.

برای خرید کمربند پلاتینر کلیک کنید.

این تکنولوژی‌ها نقش‌های متفاوتی در درمان دارند و با تحت تاثیر قرار دادن اندام‌های کمر به تسکین درد، کاهش التهاب و بازسازی بافت‌های آسیب دیده می‌پردازند. دستاوردهای مهم این کمربند پیشرفته رفع اسپاسم عضلانی، افزایش دامنه‌ حرکتی و بهبود انعطاف‌پذیری است که بیمار را از شر بسیاری از دردهای کمر خلاص می‌سازد.

 

کلیاتی درباره کمربند UIC پلاتینر

UIC همان تکنولوژی سه بخشی فوق پیشرفته‌ و نوینی است که در حوزه فیزیوتراپی و سونوگرافی کاربردهای فراوانی دارد. تاثیرات این سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock تا حدی است که بسیاری از دردهای کمر را به طرز شگفت‌انگیزی رفع و از بین می‌برد.

پلاتینر دارای چند لایه پارچه مخصوص با الیاف ضد تعرق و حساسیت است که تجهیزات مربوط به تکنولوژی UIC را در خود جای داده است. این کمربند با نوع طراحی خاص خود برای همه سایزها و اندازه‌ها کاربرد دارد. در زبانه‌های بیرونی این کمربند، چسبی پارچه‌ای تعبیه شده که این امکان را به فرد می‌دهد که برای هر اندازه‌ای آن را تنظیم کند.

پلاتینر به وسیله آداپتور کوچکی که به همراه دارد و کابل وصل شده به کمربند به برق متصل می‌گردد. نکته‌ای که باید حین استفاده از این کمربند رعایت کرد این است که هنگام استفاده باید در یک مکان ثابت بود و تحرک نداشت.

نتیجه حاصل از استفاده کمربند پلاتینر همانند فیزیوتراپی و چه بسا بهتر از آن است چون بسیاری از مصائب و مشکلات فیزیوتراپی را ندارد.

۴۵ دقیقه تا یک ساعت در هر نوبت زمانی است که باید از کمربند پلاتینر استفاده کرد و در روز فقط یک بار آن را به کمر بست. تاثیر آن در هفته اول به خوبی خود را نشان داده و بعد از سه هفته نتایج عالی از بهبودی به دست خواهد آمد.

20

آیا پلاتینر یک کمربند طبی است؟

پرداختن به اینکه آیا عملکرد پلاتینر نیز مانند سایر کمربندهای طبی است مهم به نظر می‌رسد. در واقع پلاتینر تفاوت‌های اساسی با سایر کمربندهای طبی دارد. نقش و کاربرد کمربندهای طبی، حمایتی و محافظتی است و به هیچ وجه نقش درمانی ندارند. کمربندهای طبی عمدتا برای زمان‌هایی خاص مورد استفاده قرارمی‌گیرد و استفاده زیاد از آن‌ها گاهی نه تنها کمک‌کننده نیست بلکه با خشک کردن عضلات نقش مخربی دارند.

اما تکنولوژی UIC به کار رفته در کمربند پلاتینر از طریق امواج، اشعه و پالس‌های الکتریکی در درمان و توانبخشی انواع دردهای کمر نقش بارزی دارد و بسیاری از مشکلات کمر را به طرز باورنکردنی رفع می‌کند.

 

تکنولوژی UIC به کار گرفته شده در کمربند پلاتینر

تکنولوژی UIC تحولی عظیم و منحصر به فرد در درمان دردهای کمر محسوب می‌شود که با ویژگی‌های شاخص خود روی تسکین درد، کاهش التهاب و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده تمرکز دارد. این تکنولوژی تشکیل شده از سه بخش است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

اولتراسوند دستگاهی است که با تاباندن موج‌های صوتی بی‌شماری بر ناحیه آسیب‌دیده، فعل و انفعالات آن بافت را افزایش می‌دهد. این افزایش جریان خون، عمق بافت آسیب‌دیده را گرم کرده و بدین صورت به تسکین درد و کاهش التهاب منتهی خواهد شد.

همراه با تکنولوژی اولتراسوند که یه سیستم درمانی فراصوت محسوب می‌شود، انفرارد یا اشعه مادون قرمز با بالا بردن میزان اکسیژن خون در حال گردش، روی تقویت و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده تمرکز دارد.

از جمله مزایای درخشان تکنولوژی انفرارد ایمن بودن آن است و خطری که اشعه فرابنفش برای سلول‌ها ایجاد می‌کند، در استفاده از مادون قرمز وجود ندارد. به همین دلیل از تکنولوژی انفرارد برای درمان انواع التهاب‌ها و دردهای مزمن در ناحیه کمر، گردن و زانو بهره می‌برند.

در کنار این دو تکنولوژی، کلاک پالس با تحریک عضلات و ترمیم بافت‌ها از طریق بهبود جریان خون، با روش دیگری به درمان انواع دردهای کمر می‌پردازد. تکنولوژی کلاک پالس از گزینه‌های درمانی فوق‌العاده‌ای است که برای رفع دردهای شدیدی مانند درد جراحی، دیسک کمر و شکستگی استخوان در بخش‌های مختلف بدن از جمله کمر، گردن، دست، زانو، مچ دست و سایر نواحی بدن به کار می‌رود.

خطا نیست که بگوییم کمربند پلاتینر با همراه سازی این سه تکنولوژی فوق پیشرفته در خود، بهترین کمربند خانگی برای درمان انواع دردهای کمر به شمار می‌آید و هیچ عوارضی نیز به همراه ندارد.

 

نحوه استفاده از کمربند پلاتینر

استفاده این محصول برای همه افراد حتی افراد مسن، ساده و بسیار راحت است. بستن آن نیاز به هیچ پیش‌فرضی ندارد. برای بستن این محصول ابتدا روی زمین یا صندلی نشسته و سپس کمربند را دور کمر خود قرار دهید. زبانه‌های کمربند را تا زمانی که به اندازه کمرتان شود بکشید و روی شکم یا پهلو محکم به هم بچسبانید.

بعد از بستن آن، آداپتور را به برق وصل کرده و بین 45 دقیقه تا یک ساعت از آن استفاده کنید. با گذشت دو تا سه هفته اثرات شگفت‌انگیز آن پدیدار خواهد شد.

 

قیمت کمربند UIC پلاتینر چقدر است و دلیل به‌صرفه بودن آن چیست؟

باید بپذیریم که هزینه‌های درمان انواع دردهای کمر بسیار بالا است و اغلب افراد به دلیل همین هزینه‌ها از درمان صرف نظر می‌کنند. درمان‌هایی مانند جراحی، دارویی، فیزیوتراپی، ازون‌تراپی، آب درمانی و حتی ماساژ درمانی از روش‌هایی هستند که باید چندین دوره انجام شوند تا نتیجه‌ای در خور بدست آید. طبیعتا هزینه هنگفت درمان، مراقبت‌های بعد از آن، و هزینه‌های رفت و آمد بر کسی پوشیده نیست.

قیمت کمربند پلاتینر با همه تجهیزات فوق‌العاده‌ای که در خود دارد ۰۰۰/۹۸۰/۱ (یک میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان) برآورد شده است که در قیاس با هزینه‌های مختلف فیزیوتراپی اصلا به چشم نمی‌آید. توجه داشته باشید که با خرید یک بار این محصول هم خود بیمار و هم سایر اعضای خانواده می‌توانند سال‌ها از آن استفاده کنند.

شاید در نگاه اول به قیمت پلاتینر فرد در ذهنش به بالا بودن آن فکر کند. اما باید این قیمت را بر اساس امکانات و تکنولوژی که در آن تعبیه شده است سنجید. بدون شک قیمت این محصول با مجهز بودن به تکنولوژی بسیار پیشرفته و بروز UIC (اولتراسوند، انفرارد یا مادون قرمز و کلاک پالس) که در درمان و تسکین انواع دردهای زانو نقشی اساسی و پُر رنگ دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

 

کمربند پلاتینر را از کجا بخریم؟

بدون شک، محل تهیه کمربند درمانی پلاتینر یک مورد بسیار مهم در ذهن افراد خواهد بود. با توجه به مشغله‌های زیاد افراد، کمبود وقت و شلوغی‌های وحشتناک خیابان‌ها باید پذیرفت که بهترین گزینه برای خرید این محصول سفارش و خرید آن از فروشگاه‌های اینترنتی است.

خرید آنلاین پلاتینر از سایت‌های معتبر  irmyshop.com باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد شد و فرد با فراغ باز به باقی کارهای خود نیز خواهد رسید. فروشگاه‌های معتبر اینترنتی با ارسال محصول به درب منزل بسیاری از مشکلات خرید را حل و با این خدمات نحوه رساندن کمربند به دست بیمار را در کمترین زمان امکان‌پذیر ساخته‌اند.

 

سوالات متداول کمربند پلاتینر

۱.چرا استفاده از کمربند پلاتینر توصیه می‌شود و مزایای آن چیست؟

هزینه‌های بسیار پایین نسبت به سایر روش‌های درمانی، سادگی در استفاده و اثرگذاری بالا نسبت به دیگر درمان‌ها از طریق تکنولوژی UIC مواردی است که باعث شده این محصول در زمره بهترین درمان‌ها قرار بگیرد.

 

۲.مزایای کمربند پلاتینر نسبت به فیزیوتراپی چیست؟

با توجه به اینکه دوره‌های درمان بر پایه فیزیوتراپی معمولا جلسات زیادی را نیاز دارد هزینه‌های زیادی را در بر خواهد گرفت. در کنار هزینه‌های کلینیک باید هزینه رفت و آمد را نیز در نظر گرفت. در صورتی که با یک بار خرید پلاتینر همه این هزینه‌ها برطرف شده و نیازی به کلینیک رفتن وجود ندارد.

 

۳. کمربند پلاتینر را از کجا بخریم و قیمت آن چقدر است؟

بهترین گزینه برای خرید پلاتینر سایت‌های معتبر اینترنتی است که بعد از سفارش، محصول را درب منزل تحویل می‌دهند. قیمت این کمربند ۰۰۰/۹۸۰/۱ برآورد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه