اخبار روز| اخبار بنزین| قطع توزیع بنزین

این جایگاه‌ها بنزین سهمیه‌ای دارند + لینک آدرس

جایگاه‌های سوخت دارای بنزین سهمیه‌ای محدود هستند. برای اطلاع از آدرس این جایگاه‌ها این گزارش را بخوانید.

این جایگاه‌ها بنزین سهمیه‌ای دارند + لینک آدرس
کدخبر : 2493
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

با گذشت دو روز از ایجاد اختلال در سامانه هوشمند سوخت، هنوز بنزین سهمیه‌ای در بسیاری از پمپ بنزین‌ها عرضه نمی‌شود و مردم فقط می‌توانند بنزین آزاد تهیه کنند اما جایگاه‌های سوخت دارای بنزین سهمیه‌ای محدود است. اما کدام جایگاه‌ها بنزین سهمیه‌ای دارند؟

براساس آخرین گزارش‌ها امروز ۶ آبان، ۱۸ جایگاه در تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند با استفاده از کارت و سهمیه سوخت خود، بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند. اما در بقیه جایگا‌ه‌ها همچنان سوخت آزاد موجود است و افراد باید بنزین ۳۰۰۰ تومانی بزنند.

در ادامه لیست جایگاه‌های دارای بنزین ۱۵۰۰ تومانی می‌آید:

در مرکز تهران پنج جایگاه بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند که عبارتند از جایگاه ۱۴۵ یوسف آباد در خیابان ولیعصر/ جایگاه ۲۵۶ خیابان شهید بهشتی_ نبش پاکستان/ جایگاه ۱۰۸ میرزای شیرازی_ نبش شاهین/ جایگاه ۱۱۹ خیابان شریعتی_ بالاتر از مطهری/  جایگاه ۱۱۵ میدان فردوسی

در  جنوب شرق و غرب تهران هم در جایگاه ۱۰۹ میدان خراسان، جایگاه ۱۷۰ ترمینال غرب، جایگاه ۲۳۰ همت غرب_ بعد از جنب آباد، جایگاه ۲۳۶ میدان آزادی_ ابتدای خیابان آزادی، جایگاه ۲۴۸ خیابان آزادی_ نبش خوش و جایگاه ۱۷۵ جاده خاوران_ کیلومتر ۸ بنزین یارانه ای عرضه می‌شود.

در جایگاه ۲۱۶ کمربندی سیمان تهران- فیروزآباد، در جایگاه ۲۴۴ جاده خاوران- شهرک کاروان- انتهای ۲۰ متری پایانه و در جایگاه مهستان ناحیه رباط کریم، جایگاه امام رضا ناحیه ورامین، جایگاه کوروش و انقلاب ناحیه پاکدشت و همچنین در جایگاه فیروزان در ناحیه دماوند بنزین یارانه‌ای عرضه می‌شود.

برای دریافت اسامی پمپ بنزین‌های فعال در تهران و لیست پمپ بنزین‌های دارای بنزین آزاد و سهمیه‌ای، لینک زیر را ببینید: 

https://balad.ir/city-tehran/cat-gas-station#10.98/35.759/51.4026

تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت

روز سه‌شنبه سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرده بود: جلسه‌ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وزیر کشور گفت: اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود. هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد؛ مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

سردار وحیدی تأکید کرد: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است که  به زودی رفع می شود.

اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود.

تایید حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها

همچنین روز سه‌شنبه نورنیوز رسانه وابسته به شورای عالی امنیت ملی با تایید خبر حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها نوشت: «اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها که از ساعاتی قبل موجب بروز مشکل در روند سوخت‌گیری خودروها شده ناشی از حمله سایبری بوده است.

کارشناسان فنی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و به زودی روند سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها به حالت عادی برخواهد گشت. جزییات این حمله سایبری و منشاء آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی پس از جمع‌بندی نهایی منتشر خواهد شد.»

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه