وضعیت کرونا در هرمزگان از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با بیان اینکه ما بر خود مکلف می‌دانیم به مردم خدمت کنیم، گفت:، اما بدانید تاوان برخی ندانم کاری‌هایی را می‌دهیم که می‌شود در پیک‌های متعدد بار آن را از دوش همکاران من برداشت.

وضعیت کرونا در هرمزگان از زبان وزیر بهداشت
کدخبر : 1789
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سعید نمکی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای استان هرمزگان، گفت: اینجا منطقه‌ای صنعتی است و کوچکترین غفلت می‌توانست فاجعه‌آفرین شود. خوشبختانه در هیچ کدام از مراکز صنعتی مرگ و میر قابل توجهی نداشتیم که این نشان از یک همدلی، وفاق و دانایی نیرو‌های مدیریتی استان است. می‌گویند هرکجا خواستید ببینید که رو به توسعه است یا خیر، ببینید که حکامش چقدر خردمندند و هرکجا خواستید میزان ویرانی‌اش را ارزیابی کنید، ببینید چقدر انسان‌های بی خرد و کم دانش را بر آن مجموعه‌ها حاکم کردند. از همه عزیزانی که در ستاد استانی برای مدیریت کرونا زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. ما وزرا دل‌مان می‌خواهد که یک نماینده‌ای بیاید و ادعایی را بیان نکند، من برعکس فکر می‌کنم اگر نماینده محترمی آمد و درد مردم را بیان کرد یک تذکری است که‌ای آقای وزیر حواست را جمع کن، مردم این‌ها را ندارند و من آمده‌ام به عنوان بشیر و نذیر به تو این نیازمندی مردم را منتقل کنم. اگر بر این مسند نشسته‌ای و غافلی بدان که مردم نیازمند این خدمتند و فردا باید در پیشگاه خداود جواب دهی. امیر المومنین (ع) فرمود بترسید از آه کسی که جز خدا فریادرسی ندارد. وقتی عزیزی می‌آید و یکی از روستا‌های دور افتاده این اقلیم که من از زمانیکه مسئولیت بهداشت را داشتم در این استان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و. وقت زیادی را صرف کردم، می‌دانم که چه مردم نیازمند و نجیبی در سرتاسر کشور و به خصوص شرق کشور داریم.

وی افزود: وقتی می‌گویم نماینده نجیب یعنی نماینده اصیل و نازنینی که البته همه نمایندگان مردم محترمند، اما برخی ویژه اند و مسائل مردم را با زبانی حکیمانه که تمام سلول‌های آدم را به فعالیت وا می‌دارد، بیان می‌کنند که من دست این عزیزان بزرگوار را می‌بوسم که هر زمان آمدم با همین مهربانی و متانت مسائل را منتقل کردند و من هم خودم را مکلف به پیگیری می‌دانم. از دادستان محترم و گروه‌های قضایی، نظامی و انتظامی که تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. عزیزان در ناجا که از اولین روز‌ها کنارمان بودند، عزیزانمان در سپاه و به خصوص بسیج که در قالب طرح مزین به نام شهید عالی مرتبه اسلام طرح شهید قاسم سلیمانی همراهی کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از همه همکاران ارجمندم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تشکر می‌کنم که افتخار آفریدند. همچنین از مردم عزیز، صمیمی و مهربانی که صبوری کردند و در این ایام با جیب تهی کمک و همراهی کردند، حتی اگر دکه‌ای بود تعطیل کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از نیرو‌های امنیتی که همیشه کنار ما بودند و به موقع گزارشات را برایمان ارسال کردند و مراقب بودند که فضای مسمومی که می‌تواند موجب خدشه به این حرکت همکارانمان شود، مدیریت کنند.

منبع: میزان

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه