پلیس تهران:

صدای انفجار پارک ملت را امنیتی نکنید!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در واکنش به جوسازی‌ رسانه‌های معاند در رابطه با صدای انفجار شنیده شده از پارک ملت مبنی بر اینکه این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، گفت: کار رسانه‌های ضدانقلاب همین جوسازی‌هاست.

 صدای انفجار پارک ملت را امنیتی نکنید!
کدخبر : 1594
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سردار «حمید هداوند» درباره جزئیات صدای انفجاری که بامداد امروز شنبه از پارک ملت تهران شنیده شد، افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی و طرح اینکه در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان‌های پایتخت دچار انفجار و حریق شده است، واقعیت ندارد و این فیلم ها مربوط به این حادثه نیست.

او گفت: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

به گفته این مقام انتظامی، علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی شنیده شدن صدای انفجار، جزئیات موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

بامداد امروز برخی رسانه‌ها از شنیدن شدن صدای انفجار در اطراف پارک ملت خبر دادند و پس از آن نیروهای آتش نشانی به پارک ملت اعزام و در مقابل این محل مستقر شدند.  

هنوز دلیل مشخصی برای این حادثه بدست نیامده و نشانه ای از آتش سوزی و یا انفجار نیز در محل دیده نشده است.  

در همین ارتباط معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: صدای انفجاری ٥٢ دقیقه بامداد امروز شنبه در پارک ملت تهران گزارش شد که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

علیرضا گودرزی افزود: پارک ملت در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان آیت الله هاشمی قرار دارد و موضوع همچنان توسط پلیس فاتب در دست بررسی است.

او در خصوص شایعاتی مبنی بر ارتباط صدای انفجار با سازمان گسترش گفت: این سازمان در سطح تهران و شهرستان ها صدها ساختمان دارد اما تاکنون خبر انفجار در این سازمان تایید نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ارایه گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در پارک ملت اعلام کرد: حادثه انفجاری در شمال تهران روی نداده‌است و آتش‌نشانان هیچ اثری از وقوع چنین حادثه‌ای مشاهده نکردند.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه