اتوبوس مرگ خبرنگاران + جزییات

جاده‌ای که خبرنگاران در آن تردد کردند، باریک و خاکی بود و کمربند ایمنی نیز نداشت و بنابراین موقع حادثه برخی از همکاران از اتوبوس به بیرون پرت شدند.

 اتوبوس مرگ خبرنگاران + جزییات
کدخبر : 1143
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اتوبوس خبرنگاران حادثه تلخی بود که  جان دو تن از خبرنگاران را گرفت. عدم انتخاب درست وسیله نقلیه یکی از دلایل مهم در واژگونی اتوبوس خبرنگرارن بود. در این حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران دو تن از خبرنگاران زن جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا، ابراهیم نژاد رفیعی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده اظهار داشت: مهمترین علت واژگونی اتوبوس، عدم انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل و نقل همکاران توسط سازمان محیط زیست بود که متاسفانه منجر به جان باختن دو تن از همکاران جوان در عرصه رسانه شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت برخی همکاران مناسب نیست و گفته می‌شود که دچار آسیب در ریه شده‌اند و بنده نیز دچار شکستگی یکی از مهره‌هایم شده‌ام و مسیری که برای تردد 20 خبرنگار برای بازدید از پروژه انتقال آب انتخاب کرده بودند، خاکی و باریک بود به گونه‌ای که دو خودرو به صورت همزمان امکان تردد نداشتند.

خبرنگار تسنیم گفت: بنابراین موقع رفتن نیز نگرانی‌هایی از وضعیت اتوبوس وجود داشت چون بوی لنت آن در فضای اتوبوس پیچیده بود اما راننده اظهار داشت که به خاطر ترمز زیاد بوده است.

وی افزود: در یکی از گردنه‌های جاده باریک بودیم که به یک باره صدای وحشت همکاران که اظهار کردند، ترمز اتوبوس بریده بود بلند شد و در این هنگام خبرنگاران خواستند که از کمربند ایمنی استفاده کنند که مشاهده کردند کمربندی هم وجود ندارد و بنابراین تنها کاری که من و چند تن از همکاران انجام دادیم این بود که به صندلی اتوبوس چسبیدیم تا کمترین خسارت و آسیب به ما وارد شود.

نژادرفیعی گفت: در این حین، اتوبوس نیز دور گرفته بود و خود را به صخره و اطراف جاده می‌زد چون آن سوی جاده دره بوده و تنها راه این بود که خود را به صخره بزند که در نتیجه، همه شیشه‌ها به صورت خبرنگاران خورد و از سوی دیگر، راننده درصدد کاهش سرعت اتوبوس بود اما به  یک سرازیری دیگر افتاد و واژگون شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی همکاران در این حادثه از پنجره به بیرون پرت شدند و آسیب جدی دیدند و دو همکار جوان نیز زیر اتوبوس رفته و جان خود را از دست دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه