وریا غفوری | ممنوع التصویری وریا غفوری

پایان جنجال وریا غفوری | وریا غفوری ممنوع التصویر نیست

شایعه ممنوع التصویرشدن وریا غفوری در فضای مجازی منتشر شده است.

پایان جنجال وریا غفوری | وریا غفوری ممنوع التصویر نیست
کدخبر : 7624
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وریا غفوری کاپیتان این سال‌های تیم فوتبال استقلال است. وریا غفوری دارای اصالتی کرد و اهل سنندج است. وریا غفوری این روزها خبرساز شده و اظهاراتش موجب سوءبرداشت‌هایی شده است. وریا غفوری طرفداران بسیاری دارد و از نسل ماندگار استقلال است که توانستند پس از 9 سال، قهرمان لیگ برتر بشوند.

به روال دوشنبه شب‌ها برنامه فوتبال برتر که جایگزین برنامه محبوب نود شده است، با موضوع بررسی مسائل روز فوتبال ایران به روی آنتن رفت. برنامه‌ای که با اجرای محمدحسین میثاقی در این سالها با واکنش‌ها و حواشی مختلفی مواجه بوده است.

برنامه این هفته فوتبال برتر که طبعا پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ با محوریت این تیم پخش می‌شد، یک اتفاق عجیب دربر داشت. آن‌هم این که در تصویری که از تیم قهرمان پشت سر مجری و مهمانان قرار داده شده بود خبری از کاپیتان آبی‌ها وریا غفوری نبود. بسیاری با فضاسازی رسانه‌ای سعی در الغای این موضوع داشتند که این حذف به نوعی ممنوع التصویر شدن وریا غفوری است؛ تا کنون خبری در رد یا تایید این شایعه منتشر نشده است و به نظر می‌رسد این موضوع صرفاً یک شیطنت باشد.

وریا غفوری

وریا غفوری مدافع محبوب و مردمی تیم استقلال است که در این تیم بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشته است. اخیرا به دلیل اظهار نظرهایی که داشته است بسیار جنجالی شده است و طرفدارانش هم بیشتر زا قبل شده اند. در این بخش بیوگرافی وریا غفوری و همسرش مونا اردلان و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و فوتبالی او را می خوانید. در ادامه عکس های وریا غفوری و همسرش و تصاویر خانوادگی او را هم آماده کرده ایم.

وریا غفوری

بیوگرافی وریا غفوری

وریا غفوری متولد 29 شهریور سال 1366 در شهر سنندج است. او فوتبالیست عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران می باشد. معنی نام وریا، زرنگ و هوشیار می باشد. لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!

مخالفت پدر وریا غفوری با فوتبالیست شدن

وریا غفوری ورزشکار ایرانی در مصاحبه خود گفته است:
پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم.

وریا غفوری

وریا غفوری: استقلال یکبار دیگر شخصیت قهرمانی‌اش را نشان داد

وریا غفوری پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال یکبار دیگر شخصیت خودش را نشان داد و اعلام کرد لایق قهرمانی است. همانطور که آقا فرهاد (مجیدی) گفته، باید 4 بازی پیش‌رو با قدرت پیش می‌رفتیم که یکی را بردیم و برای سه بازی دیگر هم با قدرت وارد زمین می‌شویم تا با کیفیت خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه شادی‌اش با فرهاد مجیدی به نوعی پایان برخی شایعات درباره اختلافش با سرمربی استقلال بود، گفت: هدف ما قهرمانی استقلال است. شاید در هر مجموعه‌ای هزاران اتفاق بیفتد و سلیقه‌های مختلفی باشد ولی این وسط شایعاتی مطرح می‌شود که با قصد و هدف از سوی یکسری آدم معلوم‌الحال عنوان می‌شود و نمی‌توان جلوی برخی چیزها را گرفت. ما با فرهاد مجیدی یک تیم و سرباز او هستیم تا به بهترین شکل بازی‌ها را تمام کنیم.

کاپیتان استقلال در خصوص درگیری‌های آخر بازی خاطرنشان کرد: بحث سیدحسین حسینی با یکی از بازیکنان فولاد بود. فکر کنم بازیکن آنها ناراحت بود که چرا خوشحالی می‌کنیم که عجیب بود. طبیعی بود با بردن چنین بازی خوشحالی کنیم.

غفوری در رابطه با اینکه خیلی منتظر قهرمانی با استقلال در لیگ برتر بود، گفت: من یکبار تجربه قهرمانی با سپاهان داشتم ولی برای این جام خیلی زحمت کشیده بودیم.

وی در مورد دغدغه‌هایش بابت مشکلات مردم یادآور شد: وقتی صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود فوتبال دیگر اولویت من نیست. باید از جایگاهی که قرار دارم استفاده کنم تا زبان هوادارانی که با هزاران بدبختی بلیت تهیه می‌کنند، باشم. موقعی که مشکلات را می‌بینیم و به آن فکر می‌کنم بغض گلویم را می‌گیرد و ناراحت می‌شوم و متأسفانه کاری از دستم برنمی‌آید. حق مردم است که سعادتمند زندگی کنند.

وریا غفوری
حواشی تیم ملی وریا غفوری

کارلوس کی‌روش، سرمربّی تیم ملّی یک هفته پس از اعلام ۳۵ نفر تیم ملی، فهرستی ۲۴ نفره را منتشر کرد. که بدین ترتیب مشخص شد ۱۱ نفر از اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ خط خوردند.

در میان خط‌خوردگان نام وریا غفوری، جلال حسینی و کاوه رضایی هم دیده می‌شود که در فضای مجازی به خط خوردن آن‌ها از لیست، به خصوص خط خوردن وریا غفوری اعتراض شد.

درحالی که تصور می‌شد غفوری بازیکن فیکس تیم ملی باشد، اما رامین رضاییان و خانزاده به او ترجیح داده شدند و همین باعث شوکه شدن مردم و حتّی نمایندگان مجلس شد.

کی‌روش، دقایقی قبل از ترک ایران به سوی ترکیه در گفتگویی اذعان داشت تغییر پست وریا غفوری در خط خوردنش از تیم ملی تاثیر داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه