اخبار روز| اخبار هنرمندان| بهنوش طباطبایی

حال عجیب بهنوش طباطبایی پس از تدریس در دانشگاه! + عکس

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

حال عجیب بهنوش طباطبایی پس از تدریس در دانشگاه! + عکس
کدخبر : 3081
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد. بهنوش طباطبایی با بازی در سریال‌هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله‌های پرواز، گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز  ردخون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است.
بهنوش طباطبایی

فعالیت جدید بهنوش طباطبایی در فضای مجازی

بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون استاد دانشگاه پیام نور شد.

 بهنوش طباطبایی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی عکسی را در صفحه رسمی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت:

اولین تجربه تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار باارزش است.

بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما با انتشار تصویری در اینستاگرامش نوشت:

«اولین تجربه تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار باارزش است. این عکس یادگاریست از این تجربه. کلاس‌ها مجازی بود، ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم با انگیزه و درسخوان و فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم.»

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

نام: بهنوش

نام خانوادگی: طباطبایی

تاریخ تولد : 27 اردیبهشت 1360 در تهران

تحصیلات: لیسانس کامپیوتر

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: از سال 1377 تاکنون

عکس جدید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد. این بازیگر عکس آتلیه‌ای 15 سال پیش خود را به اشتراک گذاشت.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی است. تحصیلات وی دکترا روان‌شناسی بالینی است و یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌ است.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمی‌گردد. این زوج هنرمند اسفند ماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی‌شان را رسانه‌ای کردند.

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است. اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می‌کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خوانندگان مورد علاقه‌اش هستند.

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش می‌کند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزهای سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی‌نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد. مهراوه شریفی‌نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی‌هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه‌مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه