قیمت دلار | قیمت دلار امروز در بازار

کاهش قیمت دلار رکورد زد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است (بجز دلار که نرخ بازار مبادله ارزی است) و با نرخ ارز سهمیه‌ای متفاوت است.

کاهش قیمت دلار رکورد زد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟
کدخبر : 25844
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد. طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار  خواهد داشت. مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

به گزارش پیشنهاد ویژ، قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. 

بروزرسانی قیمت دلار و سایر ارزها

ارز

قیمت (ریال)

دلار 598,500

یورو 648,000

درهم امارات 162,820

پوند انگلیس 752,600

لیر ترکیه 18,600

فرانک سوئیس 660,000

یوان چین 82,800

ین ژاپن 383,600

وون کره جنوبی 440

دلار کانادا 438,300

دلار استرالیا 396,000

دلار نیوزیلند 360,500

دلار سنگاپور 442,900

روپیه هند 7,180

روپیه پاکستان 2,165

دینار عراق 467

لیر سوریه 238

افغانی 8,280

کرون دانمارک 86,700

کرون سوئد 55,300

کرون نروژ 55,500

ریال عربستان 159,940

ریال قطر 164,700

ریال عمان 1,560,600

دینار کویت 1,951,500

دینار بحرین 1,601,400

رینگیت مالزی 126,700

بات تایلند 16,300

دلار هنگ کنگ 76,700

روبل روسیه 6,560

منات آذربایجان 352,400

درام ارمنستان 1,550

لاری گرجستان 226,100

سوم قرقیزستان 6,780

سامانی تاجیکستان 55,500

منات ترکمنستان 178,800

منبع: اقتصاد 24

قیمت دلار

قیمت دلار کاهشی شد؛ قیمت 50هزارتومان!

یکی دیگر از دلارفروش‌های سبزه‌میدان با ابراز اینکه "این روزها کمتر کسی حاضر به خرید دلار می‌شود. " گفت: تمام بازار الان فروشنده هستند؛ به‌زور قیمت را بالا نگه‌داشتند، به‌محض پایان معاملات و تسویه‌ها، قیمت‌ها ارزان‌تر می‌شود.

اعلام خبرهای مثبت از گشایش‌های ارزی باعث شده است قیمت ارز در بازار سبزه‌میدان و منوچهری طی دوشنبه، با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شود. قیمت دلار که در روزهای قبل در کانال ۶۰ هزار تومان مقاومت می‌کرد از معاملات نخست صبح امروز بار دیگر به کانال ۵۹ هزار تومان بازگشته است.

مشاهدات میدانی تسنیم از بازار سبزه‌میدان نشان می‌دهد که قیمت دلار در این بازار به کانال ۵۸ هزار تومان هم نزدیک شده است؛ دلارفروش‌های حاضر در سبزه‌میدان می‌گویند؛ "قیمت دلار باز هم کاهشی خواهد بود و به قیمت‌های پایین‌تر می‌رسد".

یکی از دلارفروش‌ها با اشاره به افزایش عرضه ارز در بازار و خبرهای مثبت سیاسی می‌گوید: خبرهای جدیدی که از گشایش‌های ارزی و توافقات رسیده باعث شده است دلار ارزان شود و همه فروشنده باشند.

فرد دیگری که دنبال مشتری برای دلارهای نقد خود هست، می‌گوید: دلار خیلی راحت با این فرمان به ۵۲ هزار تومان هم می‌رسد.

او به ما توصیه می‌کند که اگر دلار نقدی داریم همین الان بفروشیم چراکه احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها در روزهای آینده بالاست.

او با اشاره به تعطیلی بازار طلا ادامه داد: اگر بازار طلا باز بود حتماً قیمت دلار بیشتر از این ارزان می‌شد ولی تعطیلی بازار طلا باعث شده است دلال‌ها از فرصت استفاده کنند و جلوی ریزش بیشتر قیمت‌ها را بگیرند.

قیمت دلار

یکی دیگر از دلارفروش‌های سبزه‌میدان با ابراز اینکه "این روزها کمتر کسی حاضر به خرید دلار می‌شود. " گفت: تمام بازار الان فروشنده هستند؛ به‌زور قیمت را بالا نگه‌داشتند، به‌محض پایان معاملات و تسویه‌ها، قیمت‌ها ارزان‌تر می‌شود.

او با بیان اینکه بازار ارز جای مورد اعتمادی برای سرمایه‌گذاری نیست به خبرنگار ما می‌گوید: اگر تازه‌کارید و برای سرمایه‌گذاری دنبال دلار هستید، اصلاً توصیه نمی‌کنم وارد شوید؛ همین دلال‌هایی که الآن گوشی‌به‌دست درحال معامله هستند سعی دارند زیان‌های قبلی خود را جبران کنند.

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی امروز خبرهای جدیدی درباره گشایش‌های ارزی اعلام کرد و با اشاره به نتایج استفاده از دیپلماسی اقتصادی و گسترش روابط بانکی و تجاری با کشورهای هم‌پیمان و همسایه تأکید کرده است: با گشایش‌های به‌وجودآمده، دسترسی کشور به منابع ارزی در سال جاری افزایش یافته است و قدرت مدیریت بیشتری نیز بر منابع ارزی زیادی که در خارج از کشور وجود دارد خواهیم داشت، این موضوع البته بر افزایش تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز، اثربخش خواهد بود.

مشاهدات میدانی از بازار سبزه‌میدان بیانگر آن است که باوجود بسته بودن بازار طلا، فشار فروش در بازار بالاست و همین امر می‌تواند به کاهش ادامه‌دار قیمت دلار در روزهای آینده کمک بالایی کند. قیمت دلار البته در روزهای قبل در چند نوبت به کانال ۵۹ هزار تومان بازگشته بود ولی مقاومت دلال‌ها باعث شده بود دلار بین کانال ۵۹ تا ۶۰ هزار تومان در رفت‌وآمد باشد، امروز اما وضعیت بازار به‌گفته دلارفروش‌های حاضر در سبزه‌میدان نسبت به روزهای قبل تفاوت جدی دارد و همین باعث شده است ریزش قیمت‌ها در روزهای آتی جدی‌تر شود. هم‌اکنون قیمت دلار بین کانال ۵۹ ـ ۵۸ هزار تومان در نوسان است؛ قیمت سکه نیز به کانال ۴۰ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار ۳.۳ میلیون بازگشته است./ مستقل

قیمت دلار

 اعلام خبرهای مثبت از گشایش‌های ارزی باعث شده است قیمت ارز در بازار سبزه‌میدان و منوچهری، با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شود. قیمت دلار که در روزهای قبل در کانال 60 هزار تومان مقاومت می‌کرد از معاملات نخست ردز گذشته بار دیگر به کانال 59 هزار تومان بازگشته است.

اخباری از گوشه و کنار بازارهای داخلی و خارجی برای ورود پرقدرت بازارساز به گوش می‌رسد، مبنی بر اینکه بانک مرکزی خود را برای هدف اول دلار 57 هزار تومانی و هدف دوم 55 هزار تومانی آماده می‌کند.

یک منبع آگاه به خبرنگار راست بازار گفت: سخنان فرزین در جلسه اعضای اتاق بازرگانی را باید چند بار گوش داد، فرزین از قدرت بسیار زیاد در حوزه منابع ارزی خارج از کشور صحبت می‌کند و این نوعی کد دادن به فعالان بازار است، تفسیر این سخنرانی یعنی فرزین قصد دارد بر اساس بانک داده‌ای که جمع‌آوری کرده، از صبح روز چهارشنبه 26 اردیبهشت و به مدت 10 روز، بصورت گسترده و مداوم در بازارهای تهران، سلیمانیه، هرات و امارات ورود کند./ ترفندباز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه