پیشنهاد ویژه خرید اعتباری بدون چک و سفته

اما ما می‌خواهیم یک نوع خرید اعتباری به شما معرفی کنیم که بدون چک و سفته و حتی بدون ضامن است. این خرید، خرید BNPL از طریق دیجی پی است.

پیشنهاد ویژه خرید اعتباری بدون چک و سفته
کدخبر : 23708
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

همه ما تا حدودی با خرید اقساطی یا حتی خرید اعتباری تا حدودی آشنا هستیم. این نوع خریدها در واقع نوعی وام هستند که از طریق آنها می‌توانید خریدهای خود را به صورت قسطی انجام دهید. خرید اقساطی و خرید اعتباری معمولا با شرایط خاصی انجام می‌شود و شرایط آنها بسته به موسسه یا سازمانی که از آن وام دریافت می‌کنید و یا جایی که قرار است خرید اعتباری را انجام دهید، متفاوت است.

به عنوان مثال برخی از کسب و کارها یا نهادهای مالی خرید اقساطی و اعتباری را محدود به ضامن معتبر کرده‌اند و برخی نیز با دریافت پیش پرداخت، مجوز چنین خریدی را صادر می‌کنند. 

خرید BNPL چیست؟

BNPL نوعی خرید اعتباری برای یک بازه زمانی کوتاه مدت است. این نوع خرید به «خرید الان بخر، بعدا پرداخت کن» نیز معروف است. یعنی شما خرید خود را انجام می‌دهید و هزینه آن را بعدا پرداخت می‌کنید. از BNPL معمولا برای خریدهای فوری و تقریبا کم هزینه استفاده می‌شود؛ زیرا مبلغ آن چندان بالا نیست.

چگونه از خرید BNPL استفاده کنیم؟

بهترین و آسان‌ترین روش برای استفاده از اعتبار BNPL، اپلیکیشن دیجی پی است. برای این کار باید اپلیکیشن دیجی پی را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن باید گزینه دریافت اعتبار را انتخاب کنید و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه (که متعلق به خودتان است) منتظر افزایش اعتبار خود باشید.

معمولا در اکثر موارد با گزینه اعطای اعتبار موافقنت می‌شود، مگر آنکه سوابق مالی شما دچار مشکلات اساسی باشد. موارد خاصی وجود دارند که می‌توانند بر سوابق مالی شما تاثیرگذار باشند. به عنوان نمونه اگر برای یک بار این اعتبار را دریافت کنید و آن را به موقع تسویه نکنید اعتبار شما آسیب می‌بیند و معمولا برای دریافت مجدد اعتبار به مشکل بر خواهید خورد.

مبلغ اعتبار چقدر است و چگونه آن را تسویه کنیم؟

اعتبار BNPL حداقل 1 میلیون تومان و حداکثر 5 میلیون تومان است. زمان تسویه اعتبار نیز روزهای یکم تا پنجم هر ماه است. بنابراین شما از زمان دریافت اعتبار تا سی‌ام ماهی که اعتبار را دریافت کرده‌اید، فرصت خرید دارید. حالا اگر خرید خود را در روز سی‌ام انجام دهید باز هم موظف هستید طی روزهای یکم تا پنجم، آن را تسویه کنید. اگر در روزهای مشخص شده تسویه را انجام ندهید در این صورت همانطور که گفتیم اعتبار شما خدشه‌دار می‌شود و از طرفی به ازای هر روز تاخیر، جریمه نیز خواهید شد.

آیا خرید با BNPL مناسب است؟

قطعا خرید از طریق اعتبار BNPL هم برای مشتریان و هم صاحبان کسب و کارها مناسب و مفید است. به خصوص آنکه دریافت آن بسیار آسان است و به ضامن یا چک نیازی ندارد. با توجه به این ویژگی‌ها، BNPL می‌تواند برای افرادی که ممکن است در دریافت اعتبارات مختلف یا وام مشکل داشته باشند، گزینه بسیار خوبی باشد.

از طرف دیگر BNP بدون بهره یا سود است و از این جهت می‌تواند جذابیت زیادی برای بسیاری از مشتریان داشته باشد. BNP می‌تواند فروش را نیز تشویق کند. در واقع ارائه خدمات BNPL می‌تواند با ارائه گزینه پرداخت اعتباری، به افزایش فروش کمک کند و مشتریانی را که به دلیل محدودیت بودجه در خرید خود مردد هستند، جذب کند.

با BNP از کجا خرید کنم؟

خوشبختانه فروشگاه‌هایی که با BNPL می‌توانید از آنها خرید کنید بسیار متعدد هستند. برخی از این فروشگاه‌ها عبارتند از: دیجی کالا، دیویدجونز، بانی مد، جا با ما، تخفیفان، هماتیت گلد، استادکار، بیمکث

از BNPL به درستی استفاده کنید

خرید اعتباری یا حتی قسطی از بسیاری جهات خریدی مناسب است و به تنظیم بودجه بندی و هزینه‌های شما کمک می‌کند. اما به خاطر داشته باشید که پرداخت منظم اقساط یا تسویه به موقع اعتبار نیز بسیار مهم است و مانع از انباشت بدهی شما می‌شود. بنابراین تنها به صرف آنکه دریافت این نوع اعتبار آسان است، به سراغ آن نروید بلکه حتما از قبل اهداف مالی خود را مشخص کنید و با آگاهی کامل نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه