مریم مومن | حواشی بازیگران

افشاگری مریم مومن از بزرگترین راز خصوصی زندگی اش | ناگفته های زجرآور مریم مومن دل همه رو سوزاند

در ادامه فیلمی از مریم مومن را می بینید.

افشاگری مریم مومن از بزرگترین راز خصوصی زندگی اش | ناگفته های زجرآور مریم مومن دل همه رو سوزاند
کدخبر : 13281
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مریم مومن  پدر و مادرش با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند ولی خاله او مشوقش بود.مریم مومن فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست.مریم مومن مریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت. مریم مومن فرزند طلاقی است و مدعی است که زندگی برای کودکان طلاقی مشکلات متفاوتی ایجاد می کند.  اصالت مریم مومن، ترک اردبیل است.

پدر و مادر مریم مومن از زمانی که 9 ساله بود، از هم طلاق گرفته اند.

این بازیگر در مورد جدایی پدر و مادرش می گوید:

من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم.

با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم. 

مریم مومن مجرد می باشد و خبری از متاهل شدن ایشان به صورت رسمی تایید نشده است.

مریم مومن بخاطر جدایی پدر و مادرش از سوم راهنمایی بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم به صورت اینترنتی مشغول به کار بود.

او به سوارکاری علاقمند بوده و برای بازی در سریال بانوی عمارت اسب سواری را آموخت.

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

مریم مومن اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفته و در سال 1382 در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد و از همان زمان به بعد به بازیگری علاقمند شد.

او علی رغم مخالفت پدر و مادرش و با حمایت خاله اش وارد عرصه بازیگری شد و قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک‌ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

با توجه بـه این‌کـه مـن تست‌ های دیگری را هم رفته بودم و انها را تجربه کرده بودم احساس می کردم این تست نیز سرکاری اسـت و قرار اسـت سوء استفاده مالی شود. از طرفی مـن بـه این اعتقاد نداشتم این‌کـه میگویند، برای این‌کـه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید.

مریم مومن

مریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت. این بازیگر جوان در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری اسـت. وی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست. او در حال حاضر مجرد اسـت. یکی از بازیگرانی کـه در سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود.

بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیریها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت اسـت کـه برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت ودر نخستین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند.

او در نخستین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد. بـه گزارش مجله پارس ناز:  امسال چهره‌های زیادی بـه دنیای تصویر معرفی شدند. ابتدا ریحانه پارسا در سریال پدر درخشید. سپس سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان مورد توجه قرار گرفتند و اکنون مریم مومن در کانون توجه قرار گرفته اسـت.

برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند صبح آن روز قرار بود برای جواب بـه دفتر این مجموعه بروم اما اینکار را نکردم عصر همان روز با مـن تماس گرفتند کـه چرا برای جواب‌ دهی بـه دفترشان نرفتم.

آنجا بود کـه احساس بدی نداشتم و حتی بـه این هم فکر کردم کـه اگر دوره بازیگری و کلاس هم گذاشته شود آنرا می پذیرم در واقع با چشمان بسته اینکار را پذیرفتم. قرار ملاقات گذاشته شد و مـن بـه دفتر آقای حمید نژاد آمدم سپس تست های مختلفی برای بازیگری از مـن گرفته شد و بیرون آمدم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه