وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری و آسان 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی | دریافت وام فوری با اقساط کم

کسانی که مشتری بانک کشاورزی هستند و در این مجموعه سپرده جاری داشته باشند، امکان درخواست برای وام ۱۰۰ میلیونی طرح «باران» را دارند. این وام با پشتوانه میانگین حساب به مشتریان پرداخت می‌شود.

وام  فوری و آسان 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی | دریافت وام فوری با اقساط کم
کدخبر : 10330
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی طرح باران هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران را داشته باشند. حداقل مدت زمان مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات ۲ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی متفاوت بوده، اما حداکثر آن ۱۸ درصد است. اقساط این تسهیلات حداکثر طی ۲۴ ماه قابل پرداخت خواهد بود.

با توجه به مبلغ این وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود این وام ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان خواهد بود.

وام فوری

دریافت وام با سفته در دسته وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید وام فوری با ضمانت سفته بگیرید باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشید.

بانک مرکزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها را موظف کرده است که از انواع وثایق جهت ضمانت وام استفاده نمایند. سفته، سیم کارت، سند ملکی، فیش حقوقی و… از انواع موارد ضمانت وام‌های بانکی در کشور می‌باشند. متاسفانه بانک‌ها هنوز ابلاغیه بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند اما به زودی وام یک روزه با سفته توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود. در حال حاضر این وام توسط موسسات خصوصی در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود.

کدام بانک با سفته وام می‌دهد؟

در حال حاضر بانک‌های آینده، رسالت، صادرات ایران، دی و صنعت و معدن وام با سفته پرداخت می‌کنند.

وام فوری بانک رسالت با سفته

جهت دریافت وام سفته بانک رسالت باید ابتدا وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید. سپس پس از ثبت نام و استعلام رتبه اعتباری می‌توانید درخواست وام بدون ضامن یا همان وام با سفته نمایید. توجه کنید دو ویژگی جهت دریافت وام فوری با سفته بانک رسالت مهم می‌باشد:

رتبه اعتباری خوب

میانگین حساب خوب

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت با سفته را مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام۱۰۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت۳۶ ماه

سود وام۲ الی ۴ درصد

اگر شرایط سپرده‌گذاری در بانک رسالت ندارید می‌توانید وام فوری ۱۰ میلیون تومانی و یا وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رسالت را دریافت نمایید. وام فوری بانک رسالت جهت خرید کالا بوده و می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، کالا خریداری نمایید.

وام فوری بانک آینده با سفته

بانک آینده نیز وام فوری با سفته پرداخت می‌کند. اما این وام سود بالایی دارد اما شما می‌توانید یک روزه وام با سفته دریافت نمایید. وام با سفته بانک آینده جهت خرید کالا بوده و با استفاده از رتبه اعتباری پرداخت می‌شود. جهت دریافت وام فوری بانک آینده باید به سایت لندو مراجعه کنید و جهت دریافت وام با ضمانت سفته درخواست دهید. شرایط دریافت وام فوری و با ضمانت سفته بانک آینده را مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام۲۰ میلیون تومان

سود وامحدود ۲۱ درصد

مدت بازپرداخت۱۲ ماه

روش دریافت وام فوری با سفته در تهران

جهت دریافت وام فوری با سفته در تهران و یا وام فوری در کرج همان‌طور که  گفته شد باید به یکی از ۴ بانک رسالت، آینده، صادرات و یا صنعت و معدن مراجعه کنید. اگر کارمند دولت هستید و یا در یک شرکت خصوصی بزرگ کار می‌کنید دریافت وام بدون ضامن یا همان وام با سفته از بانکی که حقوق خود را دریافت می‌کنید آسان‌ترین راه دریافت وام با سفته می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه