وضعیت عجیب یک مرد پس از تزریق واکسن کرونا+ فیلم

به تازگی ویدئویی که وضعیت عجیب یک مرد هندوستانی پس از زدن واکسن کرونا را نشان می‌دهد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

وضعیت عجیب یک مرد  پس از تزریق واکسن کرونا+ فیلم
کدخبر : 860
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حدود ۱۰ روز پیش بود که تصاویری از آهنربایی شدن بدن تعدادی از دریافت کنندگان واکسن کرونا در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که برخی افراد پس از دریافت واکسن دچار عوارضی مانند تب و بدن درد شده بودند این افراد از مغناطیسی شدن بدن خود بعد از دریافت واکسن کرونا خبر دادند.

اما به تازگی نیز انتشار ویدئویی که وضعیت مشابه یک مرد هندوستانی پس از دریافت واکسن کرونا را نشان می‌دهد خبرساز شده است. «آرویند سونار»، یک شهروند اهل شهر «ناشیک» در ایالت ماهاراشترا با انتشار یک ویدئو مدعی شد که پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا در بدنش خاصیت مغناطیسی ایجاد شده است. بنا به گفته آقای سونار این خاصیت عجیب پس از آنکه او دوز دوم واکسن کوویشیلد (کوویشیلد» همان واکسن آکسفورد-آسترازنکا است که توسط انستیتوی سرم هند، بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان تولید می‌شود) را دریافت کرد در بدنش ایجاد شد.

در ویدئویی که او در فضای مجازی منتشر کرده تعدادی از اشیاء فلزی از جمله سکه، بشقاب و قاشق را که بدن او چسبیده اند نشان داده می‌شود. این شهروند هندی برای اثبات ادعای خود ویدئوی دیگری را نیز منتشر کرد که نشان می‌دهد که چگونه اشیاء فلزی به بدن او آویزان می‌مانند. بنا به گفته سونار پس از انتشار این ویدئو تعدادی از پزشکان هندی برای معاینه وی به خانه اش مراجعه کردند.

دکتر آشوک تهورات، یک پزشک هندی در این باره گفت: «من این ویدئو را دیدم، نمی‌توانیم تایید کنیم این خاصیت پس از تزریق واکسن ایجاد شده است. پس از بررسی ما تنها به چند جمع بندی رسیدیم. اکنون ما گزارشی از این اتفاق را برای مسئولان بهداشت دولتی ارسال کرده ایم و منتظریم ببینیم چه بررسی‌های دیگری باید انجام شود.»

این در حالی است که «جایانت»، پسر سونار مدعی است او ویدئوی دیگری از یک شهروند هندی اهل دهلی نو را دیده که او نیز پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونا دچار چنین حالتی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه