معرفی مراکز معتبر آموزش زبان سوئدی در تهران

زبان سوئدی یکی از زبان های حوزه اسکاندیناوی است و جز زبان های خاص محسوب می شود. این زبان بسیار نزدیک به زبان انگلیسی است و با این زبان اشتراکات زیادی داشته که یادگیری آن برای انگلیسی زبانان و افرادی که زبان انگلیسی را بلد می باشند آسان خواهد بود.

معرفی مراکز معتبر آموزش زبان سوئدی در تهران
کدخبر : 23741
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

کشور سوئد به دلیل موقعیت های مناسب تحصیلی و مهاجرتی یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی را برای مهاجرت و تحصیل به خود جذب کرده است در نتیجه یادگیری این زبان بسیار کاربردی و مفید می باشد.

در اینجا می خواهیم با معرفی مراکز معتبر آموزش زبان سوئدی به شما کمک کنیم تا زبان سوئدی را به راحتی آموزش ببینید.

آیا یادگیری زبان سوئدی سخت است؟

مؤسسه خدمات خارجی ایالات متحده (FSI) همه زبان ها را دسته بندی کرده. آن ها زبان ها را با نحوه دستیابی افراد بومی انگلیسی به تسلط مقایسه می کنند. سپس آنها را از 1 تا 5 را علامت گذاری کرده، عدد یک برای زبان آسان برای یادگیری (مانند فرانسوی و آلمانی) و عدد 5 زبان دشوارتر (مانند چینی و ژاپنی) است.

بر اساس FSI زبان سوئدی یک زبان رده 1 است. این بدان معنی است که یادگیری آن برای انگلیسی زبانان بومی به همان اندازه یادگیری فرانسوی یا اسپانیایی آسان است. بنابراین، زبان سوئدی یکی از آسان ‌ترین زبان‌ ها برای یادگیری می‌ باشد. این برای کسانی که می خواهند یادگیری این زبان را شروع کنند بسیار امیدوار کننده است.

یادگیری سوئدی به صورت حضوری یا آنلاین؟

برای یادگیری زبان سوئدی موسسات زیادی وجود نداشته و بسیاری از این موسسات در شهرهای مختلف شعبه نخواهند داشت تا بتوانید زبان سوئدی را به صورت حضوری آموزش ببینید.

بنابراین یکی از بهترین راه های یادگیری زبان سوئدی به صورت آنلاین می باشد که به شما این فرصت را می دهد که در هر مکانی که هستید این زبان را بدون هیچ محدودیتی آموزش ببینید.

آموزش آنلاین باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه های شما می شود و شما می توانید هر چه زودتر به اهداف خود در یادگیری زبان سوئدی دست یابید.

یکی از موسسات معتبر آموزش زبان سوئدی که این زبان را به صورت آنلاین آموزش می دهد موسسه زبان دهخدا می باشد.

لیست آموزشگاه های زبان سوئدی

در اینجا به موسسات معتبر آموزش زبان سوئدی اشاره کرده ایم تا بتوانید از طریق آن ها این زبان را آموزش ببینید.

۱. کلاس زبان سوئدی آموزشگاه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا که سابقه تدریس زبان های خارجی را با بیش از ۱۵ سال دارد با توجه به نیاز افراد به یادگیری زبان سوئدی به برگزاری دوره های تخصصی این زبان به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

این موسسه در غرب تهران جنت آباد واقع می باشد اما به دلیل نیاز افراد در سراسر کشور به یادگیری این زبان دوره های آنلاین با کیفیتی بالا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود.

آموزش زبان سوئدی در این آموزشگاه تحت دپارتمان آموزشی زبان های اسکاندیناوی با در اختیار داشتن اساتید متخصص تحصیل کرده در این زبان و تجربه زندگی در کشور سوئد به آموزش این زبان اروپایی می پردازد. دوره های آموزش زبان سوئدی در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی همانطور که گفته شد به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند.

این کلاس ها به صورت مکالمه محور و کاربردی برگزار شده و شما را برای تعامل با افراد از همان جلسه اول آموزش آماده خواهند کرد.

در پایان دوره به شما مدرکی معتبر که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می باشد اعطا خواهد شد.

منابع مورد استفاده برای آموزش زبان سوئدی، کتاب Complete Swedish می باشد که یکی از بهترین و بروزترین منابع برای آموزش سوئدی می باشد.

۲. آموزشگاه زبان گات

آموزشگاه زبان گات یکی دیگر از مراکز معتبر برای آموزش زبان سوئدی در تهران است. این آموزشگاه زبان سوئدی را با بهره گیری از اساتید مجرب و برتر و منابع آموزشی کاربردی به علاقه مندان این زبان آموزش می دهد.

همچنین این آموزشگاه به برگزاری کلاس های آنلاین سوئدی نیز می پردازد تا بتواند به خدمات آموزشی خود را در سطح گسترده تری ارائه نماید.

۳. آموزشگاه سوئد اکس

آموزشگاه سوئد اکس همانطور که از اسمش مشخص است یکی از معدود آموزشگاه های زبان تهران می باشد که به صورت تخصصی به آموزش زبان سوئدی می پردازد.

این آموزشگاه در کنار آموزش زبان سوئدی در زمینه اعزام دانشجو به سوئد نیز فعالیت می کند. همچنین این آموزشگاه به صورت انحصاری آزمون های بین المللی زبان سوئدی را با مجوز رسمی از ارگان های دولتی دو کشور سوئد و ایران در ایران برگزار می کند.

در واقع مدرک معتبر سوئداِکس نزد دولت و تمامی شرکت ‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیند های مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید.

۴. آموزشگاه پارسیانا

این آموزشگاه زبان نیز همچون آموزشگاه سوئد اکس به صورت تخصصی به آموزش زبان کشورهای حوزه اسکاندیناوی می پردازد و بسیاری از اساتید این موسسه در کشورهای مقصد تحصیل کرده اند.

این آموزشگاه تنها دارای یک شعبه در تهران می باشد که در خیابان ولیعصر واقع است.

۵. آموزشگاه زبان آرش

آموزشگاه آرش که تنها به آموزش زبان سوئدی می پردازد زیر نظر استاد آرش عبدالله زاده که از اساتید به نام زبان سوئدی فعالیت می کند.

این آموزشگاه جدا از آموزش زبان سوئدی به برگزاری دوره های آمادگی آزمون های سوئدی نیز می پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه